Oplossingen


Business Value Packs

Value packs kunnen optioneel toegevoegd worden. Bijvoorbeeld om assets op afstand te monitoren of met kunstmatige intelligentie de optimale planning te berekenen.


Business value diensten zet je in om te ontdekken welke toepassingen, werkwijzen of businessmodellen je een voorsprong geven in jouw markt. Wij merken dat organisaties profiteren van onze Customer Journey en innovatie workshops om de mogelijkheden te verkennen.


Business Value Packs zijn beschikbaar als:

Diensten

Customer Experience Consulting


De sleutel voor het positioneren in een concurrerende markt is het begrijpen van interacties van de klant met de organisatie en hun reacties op deze verbindingspunten.

Wij fungeren als een betrouwbare adviseur van de CEM-aanpak; we zien het het gebruik van technologie als ondersteuning van best-practice benaderingen. Het doel voor onze klanten is het bereiken van optimale emotionele connecties met de klanten.

De Customer Experience consulting aanpak omvat elementen zoals Customer Journey Mapping, Customer Persona Profiling en Customer Feedback; om begrip te krijgen, werkpraktijken te definiƫren en om klanten in staat te stellen om op een meer succesvolle manier met hun klanten te communiceren.